FAQ |
Kalender |
2007-05-11, 08:54 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi har sedan cirka 5 månader tillbaka hyrt in oss hos PRQ med en 1U burk. Allt har fungerat fint och hjälpsam personal. Vi sa dock upp avtalet i mars och servern skulle stå kvar under april.
Vi bad då att få burken skickad från PRQ och detta skulle inte vara några problem enligt dom. Det har nu gått cirka 3 veckor utan att något händer. Dom besvarar inte våra mail och får inte tag på den ansvariga genom telefon. :angry: Vad ska man göra? |
||
Svara med citat |
2007-05-11, 09:29 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur kan det ha gått 3 veckor om det är den 11 maj och ni skulle ha kvar servern under april månad?
|
|||
Svara med citat |
2007-05-11, 11:14 | #3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
- Ni får väl hota med polis eller något så att dom reagerar. Har ni möjlighet att åka dit och kolla med dom? PRQ har ju varit i hetluften tidigare så min uppfattning om deras "företagande" är väl sisådär.. |
|||
Svara med citat |
2007-05-11, 11:33 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Personligen tycker jag det är okej att man får vänta en och en halv vecka på att få sin server, dom kanske har skickat den med posten i början av denna veckan. Så jag tycker nog man kan vänta en liten stund, visst är det alltid tråkigt att inte få svar, men man får vad man betalar för.
|
|||
Svara med citat |
2007-05-11, 11:51 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi har inte möjlighet att åka och hämta servern.
Från början sa vi datum runt 20 april. Men dom hade då lite svårt med kartonger etc att skicka i. Så vi väntade in en kartong och fick mail om att dom har en som passa våran server och att den ska skickas. Men inget har hänt. |
||
Svara med citat |
2007-05-11, 12:03 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gottfrid brukar ju svara oavsett när på dygnet man ringer...
Edit: Däremot har de bytt telefonnr ett par gånger och varit dåliga på att informera kring detta |
||
Svara med citat |
2007-05-11, 12:39 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2007-05-11, 14:04 | #8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har aldrig haft problem att nå PRQ förutom när gottfrid satt i häktet.
|
|||
Svara med citat |
2007-05-11, 14:46 | #9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |