FAQ |
Kalender |
2007-07-30, 19:15 | #1 | ||
|
|||
Guest
|
|||
Svara med citat |
2007-07-30, 19:28 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Awww nej! Jag som precis börjat använda mig av det och är supernöjd... Hoppas det löser sig
|
|||
Svara med citat |
2007-07-30, 19:28 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker den nyheten är rätt överdriven. Som jag fattat de så ska de komma fram till hur organisationen runt Thunderbird ska vara i framtiden. Även Scott som är en av två huvudutvecklare är positiv till det.
Finns massa som bloggat om det men här är en: http://weblogs.mozillazine.org/asa/archive...erbirds_no.html |
||
Svara med citat |
2007-07-31, 00:44 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
De för ju allt annat än "slopar" det, de letar bara efter ett annat sätt att sköta om utvecklingen och så. Progammet kommer ju inte försvinna direkt, det går fortfarande att ladda ner och utvecklingen pågår också fortfarande.
|
|||
Svara med citat |
2007-08-01, 12:27 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Det var ju inte så länge sedan Eudora skänkte bort sin källkod till Thunderbird så att programmet kunde vidareutvecklas. Jag tror inte att någon avveckling eller "slopning" är aktuellt utan man söker säkert efter alternativa arbetsmetoder då man inte känner att man prioriterar Thunderbird rättvist.
|
|||
Svara med citat |
2007-08-02, 15:58 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hoppas verkligen de fortsätter utveckla den i samma takt som idag, efter omstruktureringen, mycket bra program som är det enda jag hittat som klarar av större mängder mail. Kära outlook börjar ju strejka när man passerar tusen mail.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|