FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej.
Det är nu dags för mig att sälja hemsidan The Blog Guru.se. Den drivs med wordpress och premium temat Thesis, och för tillfället ligger den hos Surftown. Tanken bakom hemsidan är att bloggare ska kunna gå in på hemsidan och läsa om allt som rör bloggande. Jag har hittills skrivit guider i bloggdesign, artiklar kring inspiration och tips kring allt möjligt som kan vara av intresse för bloggare. Framtidsplaner jag haft för sidan är att man så småningom ska kunna kunna ladda ner gratis bloggdesigner till bland annat blogg.se, och senare även kunna köpa designer. Men i dagsläget har jag bara skrivit om vart läsarna kan ladda ner gratis designer i dagsläget. Om det är av intresse kan man även få med de designer jag hittills skissat upp i photoshop, som man enkelt kan koda till bloggdesigner. I dagsläget har jag några reklam-banners uppe på hemsidan, men inga genererar pengar ännu. Hemsidan har otroligt stor potential, och det är just därför jag känner att det är dags att sälja den. Då jag själv inte har tillräckligt med tid för den nu när jag går på högskolan. Publicerade inlägg: 29 Besökare i månaden: 719 (1-28 Feb) Pris: Kom med bud Har ni frågor så är ni välkomna att skicka ett pm, eller maila mig på [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lycka till med försäljningen
Senast redigerad av mephisto73 den 2010-03-05 klockan 01:44 Anledning: för sent för att skriva |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |