FAQ |
Kalender |
2011-08-26, 23:18 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har hade ("har") några bloggar på Proinet men ser att allt är nere och Proinets hemsida är borta också. När jag googlar "proinet" så kommer www. okwebhotel .se först. Har proinets ägare startat om på nytt och dumpat sina gamla kunder?
Självklart så gjorde jag inte backup på mina sajter så nu är ALLT borta. =( |
||
Svara med citat |
2011-08-26, 23:42 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Proinet var en röra med oklara ägare, tvister och problem. Köp och hävda köp. Kontentan är, som jag förstår det, att det inte finns något kvar längre.
Domänen proinet.se står registrerad på O & K Webhotel in Sweden AB, vilket bör vara bolaget med orgnr 556604-3658 där konkurs är inledd.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2011-08-26, 23:50 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, proinet och sedan O&K webbhotell är nog svenskt rekord att missköta ett webbhotell med bra fart och omsättning.
|
|||
Svara med citat |
2011-08-27, 00:33 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Fanns de kunder kvar där? :P Trodde de va avvecklat långt innan KKn
|
|||
Svara med citat |
2011-08-27, 00:40 | #5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det måste väl vara läääängesen allt stängdes ner, Marcin?
|
||
Svara med citat |
2011-08-27, 11:34 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2011-08-27, 12:19 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Lycka till att få någon site tillbaka utav Anders som driver det hotellet, jag lyckades inte fast han lovade. Riktigt uselt!
|
||
Svara med citat |
2011-08-27, 20:59 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2011-08-27, 21:16 | #9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske läge att sätta upp övervakning då?
2011-08-28, 23:47 | #10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det där med proinet var en riktig röra.
Jag hade hos dem och tappade en massa data när dem blev hackade. Även deras backup vart hackad. Hur nu detta egentligen ska kunna vara möjlig. Visst att man kan tappa nån dags backup, men jag fick tillbaka 0! Proinet köptes upp av O & K Webbhotell. Hela den affären kändes jättekonstig och jag lämnade så fort som möjligt. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|