FAQ |
Kalender |
2012-10-21, 22:06 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Admax.se uppvisar ju i det närmast fantastiska data på: www.webhosting-benchmark.com Någon som har personlig erfarenhet? Både plus och minus?
2012-11-02, 23:24 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har varit i kontakt med användaren "Xamda" (admax) angående ett samarbete för länge länge sedan, det rann ut i ingenting, men min syn på tjänster dom levererar är väldigt bra.
|
|||
Svara med citat |
2012-11-03, 02:38 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har haft mycket kontakt med deras VD Jonas Söderblad och han är oerhört seriös och "rak" i sin kommunikation, han döljer inte viktiga fakta. Man för ett stort förtroende för honom. Admax har numera samma infrastruktur som Sajthotellet som jag varit kund hos i 7 år. Admax köpte ca 80% av sajthotellet för flera år sedan och de har bra infrastruktur som är stationertat i bergrum (jag tror de ligger på Internet Border Technologies som är en infrastrukturbolag med ungefär samma ägarstruktur). Jag är inte 100 på hur detta ser ut i bakgrunden, men jag har fått intrycket att de har en mycket vass hårdvaruplattform att jobba på.
I förhållande till priset så är det mycket bra, tycker jag. Jag kan väl ha lite synpunkter på supporten, som jag behandlat i annan tråd här på WN. Men tycker det funkar bra i det stora hela, extremt bra upptider, även om det inte är så där superkritiskt för min del. |
||
Svara med citat |
2012-11-03, 07:33 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Tack för svaren!
2012-11-03, 15:46 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Conny, det stämmer inte riktigt. Admax äger inte Sajthotellet. Det finns dock personer som är är delägare i båda bolagen (genom andra bolag) och det finns ett långtgående samarbete bolagen emellan. Det finns dock ingen direkt ägarstruktur mellan Admax och Sajthotellet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2012-11-04, 00:20 | #6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |