FAQ |
Kalender |
2013-02-20, 19:52 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hmm vet inte om det var en dim idé att skapa en sida som kan generera QR koder? Tillsammans med en god vän skapade vi sidan skapaqr.se. Det tog iofs inte så lång tid men ger inga besök? Är det ute med QR koder eller har det aldrig varit populärt?
Rent generellt har man nog gjort en del projekt som aldrig blir nått. Vad är den magiska formlen för att skapa en sjuhelsikes sajt? |
|||
Svara med citat |
2013-02-20, 20:08 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gillar tjänsten skarpt!
Dock gillar jag inte att ni har content om recept, verkstad och skol... passar liksom inte in tycker jag... |
|||
Svara med citat |
2013-02-20, 20:23 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Nej, det är inte samma tema på länkarna. Men man har ju lite andra sajter som man vill dra in folk på också. Kan iofs inte se att det gjort någon verkan... |
|||
Svara med citat |
2013-02-20, 21:33 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2013-02-20, 21:42 | #5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Angående tjänst att skapa qr-koder är det nog alltför liten nisch att ens tro sig tjäna pengar på. Google med flera har dessutom bra fungerande sedan år tillbaka som är gratis att använda. |
||
Svara med citat |
2013-02-20, 23:18 | #6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Trevlig sida! Tyvärr kan det vara som du säger, hur ofta behöver / vill man skapa en QR-kod bara sådär? Men låt den leva vidare, kan säkert bli populärare med tiden =)
|
|||
Svara med citat |
2013-02-23, 14:30 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tror inte att idén är fel, men än så länge är det för få som använder QR i sin marknadsföring vilket gör att den stora massan inte har fått upp ögonen för det än. Tror absolut att det kommer när folk fattar vad de ska göra!
|
||
Svara med citat |
2013-02-23, 20:24 | #8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag såg precis att ni har fått lite bra marknadsföring i dagarna på startaeget.se
Kolla här: http://www.startaeget.se/nyheter/ska...kod_gratis/738 |
||
Svara med citat |
2013-02-23, 20:48 | #9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Precis samma formel som för alla annan företagsverksamhet Identifiera ett behov och erbjud en kvalitativ produkt som svarar mot kundernas behov. När det gäller projekt på nätet så gäller det att hitta sätt att tjäna pengar också, det är ofta den svåra biten.
2013-02-24, 01:07 | #10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tillför kundvärde. Besvara frågan, vad vill kunden/besäkaren/målgruppen ha hjälp med, och hur löser jag problemet asap. Gör man det bäst eller unikt, och marknadsför det, så är det en god bit på vägen.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|