FAQ |
Kalender |
2014-03-05, 15:34 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nedan är en lista på mina program på TradeDoubler.
Vilka program för er underpresterar respektive "överpresterar" om man kan kalla det så? 85 är kvinnor på min sajt. Adlibris Apollo Beauty Planet BIGBANK CDON.COM Comviq Dammsugarpåsar.nu Dustin home Ellos Sverige Ferratum GoBaby Gymgrossisten.com Hotels.com [SE] Ikano Bank inkClub.com (SE) Ladbrokes SE Lendo Lenson Loopia Nelly.com SE NetOnNet SE Park Inn (SE) Payson.se PhotoBox Radisson Blu Risicum Sporttema Telenor Tre (Hi3G) Ving Sverige Thanks. |
||
Svara med citat |
2014-03-06, 23:27 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Adlibris underpresterar, de betalar inte sina fakturor.
|
|||
Svara med citat |
2014-03-09, 09:00 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack för den infon. Adlibris var en av toppvalet till mitt forum med många studenter mm.
Hur funkar Bokia.se då? Senast redigerad av ToBad den 2014-03-09 klockan 09:03 |
||
Svara med citat |
2014-03-14, 13:38 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tidningskungen kanske kan vara något för dig?
Precis som med böcker finns det alltid någon tidning på som passar. |
||
Svara med citat |
2014-03-14, 15:46 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja då hoppas man att AdLibris blir utslängda om de ej klarar av sina fakturor.
|
|||
Svara med citat |
2014-03-17, 19:15 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2014-03-27, 14:31 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Storytel kanske kan vara ett alternativ?
Prenumeration av ljudböcker via app. |
||
Svara med citat |
2014-04-03, 18:12 | #8 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej,
Vi har samarbetat med Tradedoubler sedan 1999 och det är ett samarbete som vi är glada och stolta över. Vi på Adlibris är måna om att betala våra fakturor i tid, olyckligtvis var det en faktura som fastnade i hanteringen och aldrig kom fram till oss och därför inte blev betald förrän nyligen. Vi beklagar detta och ber om ursäkt till de som fick sina betalningar sent! Vi värderar våra affiliates högt och är glada att så många vill ansluta sig till oss, därför är det extra beklagligt när sånt här händer. Har ni några frågor om hur vi arbetar med affiliates tveka inte att höra av er till [email protected]. Vänligen Ylva på Adlibris |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|