FAQ |
Kalender |
2014-09-29, 21:33 | #1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hoppas det inte räknas som reklam men vi har under en lång tid försökt förbättra vår domänsök. Den finns på https://order.wk.se och är grymt snabb och klarar utan problem 100 sökningar på någon sekund. Vi vill verkligen att den ska vara världens snabbaste och alla synpunkter hur man kan snabba upp den ännu mer mottages.
Den använder i dagsläget flera olika tekniker för ledighetskontroll parallellt. Du märker det enklast genom att söka på ett ord som är upptaget/ledigt. tex www/dfdsfdsfsdlkfdssdsds Den kommer även ihåg dina sökningar om du skulle söka igen på samma ord och alla anslutningar mot de olika registrerarna sker krypterat. Nå ris ros? |
|||
Svara med citat |
2014-09-29, 21:38 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan inte säga mer än att den fungerade snabbt och bra!
|
|||
Svara med citat |
2014-09-29, 21:47 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den var snabb! Bra om man letar bland de vanligare domänerna. Vad gör ni med datan vi skriver in? Personligen använder jag bara sajter där jag vet att den inte nytjas till ägarens/anställdas favör.
|
|||
Svara med citat |
2014-09-29, 23:16 | #4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Vi loggar inte sökningarna såvida du inte beställer något. cachingen sparar sökningen i någon sekund. Systemet är byggt så att man kan lägga till fler TLD:s utan att sökningen tar längre tid.
|
|||
Svara med citat |
2014-09-30, 07:28 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
När kommer ni ändra eran policy för avreg av domännamn?
Känns inte så mkt 2014 att behöva faxa in en uppsägning. |
|||
Svara med citat |
2014-09-30, 10:48 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2014-09-30, 14:09 | #7 | |||
|