FAQ |
Kalender |
2007-04-06, 15:42 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Webcows ligger nere, någon som vet hur man kommer i kontakt med dom? Några av våra burkar är inte kontaktbara!
Ingen som svarar på deras kundtjänst samt att www.networkstatus.se eller http://driftinfo.webcows.se inte svarar verkar ligga nere med... |
||
Svara med citat |
2007-04-06, 16:24 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har en dedicerad hos webcows och den rullar så felet tycks vara något internt.
|
||
Svara med citat |
2007-04-06, 16:45 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har du något nummer till dem? Journummer? Deras kundtjänst är stängd...
Vet du var man eventuellt kan hitta info vad felet är hos dem? De sidor jag har funkar inte heller... |
||
Svara med citat |
2007-04-09, 00:19 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Grattis till dom, tog 56 timmar för dom att märka att sin egna sida var nere och fixa upp det.
Vet inte om det bara var deras sida som var nere eller mer kunder. Men i vilket fall låter det inte som något seriöst företag, om det tar 56h för dom att ens märka att sin egna sida är nere så bör man inte våga köra något seriöst hos dom. Har dom inte några anställa alls som har koll på något? Att hela sin sida är nere är ju något som bör märkas. |
||
Svara med citat |
2007-04-09, 00:21 | #5 | |||
|
||||
|
Citat:
Man får vad man betalar för. Reservation för att du har serviceavtal och borde fått fatt på dem förstås. |
|||
Svara med citat |
2007-04-09, 00:28 | #6 | ||
|
|||
|
I detta fallet spelar nog inte service avtal någon roll, om dom inte ens märker att sina egna servrar är nere på 56h så känns inte deras service avtal så tryggt alla fall.
Ska man lita på ett företag som inte klarar av att ha sin egna sida online? Om det är något som skrämmer iväg kunder så är det väl just att dom inte ens har fungerande sida. Sedan om man som kund har avbrott på sin server som inte är kundens fel utan rör många kunder så är det företagets ansvar, tycker inte man ska behöva ha serviceavtal om dom råkar döda en switch eller liknande. |
||
Svara med citat |
2007-04-09, 02:48 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Din sida fungerar dock utmärkt patrikweb! Jättebra verkligen, nu vet alla det.
Jag tycker din kritik var helt befogad, när en så viktigt sida för dem är nere i över två dygn utan att de lyckas åtgärda felet törs man ju knappast lägga sitt hjärtebarn i deras händer, men du var fel person att ge den. |
||
Svara med citat |
2007-04-09, 03:06 | #8 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-04-09, 04:06 | #9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jo självklart får du ha din åsikt men frågan är om det är lämpligt att diskutera konkurrerande företags brister här...
Aja, skitsamma, var inte meningen att agera självutnämnd forumpolis, gillar inte när andra gör det. Har haft en jobbig dag så jag letar brister i mer eller mindre allt jag ser |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|