FAQ |
Kalender |
2008-06-23, 21:40 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Några fler en jag som inte ändrat sin prenumeration på åratal?
Nu prenumererar jag på två sorters magazin, tidningen Foto, och PC för alla. Till och från har det varit fler men har aldrig riktigt tyckt att jag har haft tid att läsa fler. Så vad prenumererar ni andra på? |
||
Svara med citat |
2008-06-23, 21:50 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har prenumererat på Close-Up (musik) tidigare men numera inget alls. Tycker inte det finns speciellt många intressanta tidningar (föredrar böcker och nätet). Köper Internet World ibland men den är väl mer småkul än inspirerande.
Tipsa gärna om tidningar som är lite mer djuplodande och mindre poppiga än Internet World men som ändå inte känns helt insnöade på detaljer (engelska eller svenska). Saknar en "riktig" branschtidning.
2008-06-23, 22:08 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Körde ett tag med såna därna 3t för **kr test.
Tror de finns kvar såna, körde från tidningskungen.se |
|||
Svara med citat |
2008-06-23, 22:28 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jag prenumererar på Allt om Historia. det har inte så mycket med webbutveckling att göra.
|
||
Svara med citat |
2008-06-23, 22:35 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
2008-06-23, 22:58 | #6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
msdn magazine, sql magazin, soft architektur magazin och computer sweden.
Alla är löneförmåner=) Edit: jag glömde bullmastiffbladet. |
||
Svara med citat |
2008-06-23, 23:01 | #7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har haft Internet World sen man fick den gratis med nåt modemabonnemang för väldigt många år sen.
Dock slutat nu när det nya formatet kom. Tyckte tidningen blev värdelös. |
||
Svara med citat |
2008-06-24, 00:21 | #8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
The Economist, deras tech quarterly är grym plus att man blir sådär härligt besserwisservig av att veta vad regeringscheferna heter i afrika. Sen så har jag en opml-fil med 67 subscriptions också (vilket jag misstänker är rätt lite jämfört med många andra här..).
|
||
Svara med citat |
2008-06-24, 00:31 | #9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-06-24, 00:42 | #10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Körde länge på PC för alla men gick över till datormagazin när jag kände att jag växt ifrån den men sen tröttnade jag på den tidningen också. Så just nu prenumererar jag inte på något alls men skulle jag börja igen så skulle det nog bli GQ(UK).
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|