FAQ |
Kalender |
2009-02-09, 15:32 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag läser ganska mycket här på sidan och ser ofta att dessa google produkter förekommer i diskussioner. Men jag har aldrig riktigt orkat mig sätta min in i vad detta är och hur det fungerar. Vad är Adsens och hur fungerar det? kostnad? på vilket sätt kan jag tjäna på det? Vad är Adwords och hur fungerar det? kostnad? på vilket sätt kan jag tjäna på det? Om någon kunde redogöra lite kort om detta vore jag jätte tacksam |
||
Svara med citat |
2009-02-09, 15:41 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Google gör ett ganska bra jobb själva här: google.com/ads
|
||
Svara med citat |
2009-02-09, 21:11 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo det har jag sett men jag tänkte mer i verkliga livet. Nu vet jag skillnaden, har blandat ihop dom förut.
Vad är Adsens och hur fungerar det? kostnad? på vilket sätt kan jag tjäna på det? (Det framgår inte riktigt) svara gärna med exempel. |
||
Svara med citat |
2009-02-09, 21:13 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Adsense och Adwords är samma tjänst med för publicister och annonsörer.
Med adsense visar du annonser på din sida och får betalt när dina besökare klickar på annonserna. Med Adwords betalar du för att dina annonser ska synas på andras sidor.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|