FAQ |
Kalender |
2003-11-28, 21:29 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan!
Jag skulle behöva lite hjälp från någon som har Internet Explorer 5. Det är ett javascript som fungerar i IE 6 men jag har fått uppgifter om att det inte ska fungera i IE 5. Jag har själv inte IE 5 så därför behöver jag något som kan testa en sak snabbt. Gå in på www.annonsformedling.se Klicka på "Annonsformulär" Fyll i formuläret så du kommer till steg 3. Där har jag hört att användare med IE 5 fastnar och inte kan komma vidare till steg 4 Det sägs att det inte händer ngt när man klickar på ngn av kategorilänkarna. Prova att klicka på kategorin "Barnartiklar/Barnvagnar", sedan ngn annan kategori. (Kategorilänken "Barnartiklar/Barnvagnar" är ngt annorlunda och kanske funkar) Det vore jätteschyst om någon/några kunde prova detta, eftersom jag själv inte har IE 5 Förresten finns det något program som kan simulera olika versioner av webbläsare? MVH Filip |
||
Svara med citat |
2003-11-30, 09:24 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Inget svar på din fråga... men vore det inte intressant att skriva på sajten _vilka_ 17 annonsplatser man får sin annons publicerad på? (Eller är det bara jag som inte hittar det?)
Edit: Sorry, såg inte att du skrivit i Design-forumet också. Då hamnade det här helt fel. |
||
Svara med citat |
2003-11-30, 17:40 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ja det står ju under "annonssajter" på "info och hjälp"....
Kommer bli fler, upp emot 30 sajter.... |
||
Svara med citat |
2004-01-19, 19:16 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
hehe synn för dig bytte igår till IE6.. men om jag minns så kan jag till helgen kolla det.. för då är jag på¨en burk med IE5..
|
||
Svara med citat |
2004-01-19, 20:18 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tjenare Filip,
du vet väl om att du kan installera multipla browsers på ditt system? Googla runt lite så hittar du info om hur man gör det. Kan vara ett tips om du jobbar med design etc, själv har jag tyvärr inte det & kan därmed inte kolla din site... :) Mvh, Tobias |
||
Svara med citat |
2004-01-19, 21:58 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Har testat med IE 5.5 med SP1 och IE4 fungerar utmärkt med båda läsarna.
//Urban |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|