FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Senast redigerad av www den 2011-11-17 klockan 09:54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
lagom summa pengar det där ja... undrar om dom vill ha 10% handpenning på det :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag kan sälja juniblommor.nu för 125 miljarder, det betyder ju inte att någon kommer betala det priset...
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
skillnaden är att det finns 2 bud på photoshop.nu, har ingen inloggning så jag kan inte se nuvarande bud.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Så klart kommer inte någon köpa photoshop.nu för 125Mkr. Vill Adobe ha den domänen så kan de enkelt få den till en bråkdel av det priset.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
De kan inte få .nu domän bara för att de har en produkt med det namnet. Men missdomain är inte 100%, fick även jag ett bar bud på en domän tidigare som visade sig vara fel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Auktionen är som sagt igång, budet är lagt och accepterat av innehavaren. Går inte att ta sig ur det nu. Det som kan vara är att det är ett fejkbud av en vän till innehavaren. Men juridiskt sett skall affären nu genomföras till priset av det vinnande budet!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Information om [x]
Medlem sedan: 16 Nov 2011 21:48 Genomförda försäljningar: 0 Genomförda köp: 0
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Och vad händer annars?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har förekommit ganska mycket oriktiga bud på Missdomain, dessa verkar onekligen vara sådana.
![]() |
Svara |
|
|