FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Hur snabbt laddas Loopias hemsida oftast för er? | |||
Mycket snabbt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 36.36% |
Normal hastighet |
4 | 36.36% |
Långsamt |
1 | 9.09% |
Väldigt långsamt |
2 | 18.18% |
Flera minuters laddningstider oftast |
0 | 0% |
Antal röster: 11. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har ofta väldigt stora problem när jag arbetar mot Loopias sida. Är det någon mer än jag som uppfattar att det ofta är flera minuter laddningstid på deras egen sida?
Ibland tar det flera minuter så att sidan time-outar. Och då får jag trycka på samma knapp en gång till för att det verkligen ska hända. Och det är verkligen inte roligt när det är kritiska saker man gör. Eller saker som rör betalningar. Då vet man inte hur många gånger de registreras. Senast redigerad av nukem den 2012-10-30 klockan 11:12 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tog någon sekund med 10mbit Bahnhof fiber.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
3.34sek enligt firebug med tom browsercache och flushade dns-resolvers
onload ligger på 3.35sek Användarupplevelsen är typ inte blixtsnabbt, men snabbt nog för att jag inte ska tänka så mycket på sidladdningarna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Att ladda startsidan en gång och säga att det gick snabbt. Är ju inte en lösning eller ett svar på problemet.
Gör det 10 gånger under de vakna timmarna så ska ni se att ni antagligen bara haft tur den gången det gick snabbt. Att surfa runt och arbete mot deras gränssnitt i några timmar upplever jag inte vidare pålitlig eller snabbt alls. I många fall är det som en seg alldeles för lång film som man inte kan se något slut på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu har jag låtit det vara några timmar för det var omöjligt att arbete mot det inann när jag skrev inlägget.
Nu går det snabbt ibland. Sedan var 3-5 sida man laddar time outar eller tar 10-20 sekunder att ladda. Det är så tråkigt när man måste göra det. För det ska vara klart inom en viss tid/datum. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har aldrig märkt något problem med hastighet hos dem, går alltid in på webmailen via loopia.se och då är det ett flertal gånger per dag.
Har dessutom aldrig märkt något problem med mina webbplatser som ligger hos dem för den delen heller, de är färdigladdade innan jag ens hinner blinka, bokstavligen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nukem: Jag gissar på att du har problem med IPv6 på din egna maskin, eller i ditt nätverk. Har du provat stänga av IPv6 på din maskin och se om det löser laddningstiderna?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|