FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Har du ett domännamn som du vill bli av med? Kontakta då oss, vi har flera köpstarka kunder. MissDomain # Läs reglerna! # Länkar och diverse bortaget, ändrat username. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
"Jag spammar säkert"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
var ligger er vinst i det hela?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har lagt in domäner där innan och ser att det finns bud på 2 st av dom, men har inte hört
något om det, tycker detta är väldigt skumt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
mm.. och hur fungerar det mer praktiskt.. om jag lägger in en domän där - blir jag tvungen att sälja den till högstbjudande där eller?
jag menar.. risken finns att jag får bud från andra håll eller helt enkelt inte tycker att priset är tillräckligt.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
men när jag tidigare var i kontakt med honom (för det är "honom" trots "miss" ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Jag ska försöka besvara samtligast frågor i tur och ordning. Citat:
Citat:
Citat:
För övrigt kan jag bekräfta det som efa säger, jag som driver tjänsten är ingen miss, utan Miss Domain är ju namnet på webbplatsens "värdinna". Jag själv heter Emil Paulsson, och jobbar för övrigt som ansvarig utgivare för webbplatsen www.startaeget.se, se: http://www.startaeget.se/author.item.asp?id=8 Tack för mig! Eller är det någon som har fler frågor? // Emil Paulsson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
missdomain är ett bra initiativ (och ett bra namn) men skulle kännas mer seriöst om man kan se tex vad aktuella bud ligger på...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|