FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag blev tipsad om en sida: http://www.get-gifts-for-free.com Här erbjuder dom Gratis iPod, xbox, ps2, laptops, mobiler för 288kr/st. Kan detta stämma? Har någon testat detta? Han som tipsade mig sa att det funkade utan problem :S är det något att testa? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja kör hårt!
Det där verkar ju vara VÄRLDENS grej. (ironi) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om någon hade någon testat det hade dom nog köpt hela lagret så fort dom kunnat.
Billigare än så kan det ju inte bli. Men en sak är jag säker på, jag kommer inte att testa det. / Jman |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
http://www.freeipods.com/ den är seriös fast det är USA only.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Sidan verkar oerhört seriös ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vem som helst fattar att det inte går skänka bort ipods, laptops och mobiltelefoner vare sig gratis eller för 300 kr. Det hela handlar om ett pyramidspel vad jag förståt där man måste värva X pers som betalar $40 var innan man får nått.
Spammas ganska friskt i olika forum med ovanstående länk + aff-id med löften om gratis datorer. Folk är riktigt dumma ibland :) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
freeipods.com m.fl funkar genom att du säljer dig själv och dina vänner till företag som vill skicka reklam till dig. Te.x. bokprenumerationsklubbar som kör den där "vi skickar 2 böcker och så avbeställer du efter en vecka om du inte vill ha mera". Varpå man prompt glömmer fylla i den lilla lilla blanketten och får hosta upp 500:- för månadens bokpaket.
Det är en rätt smart affärside. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jepp,
skitbra grej för alla sviniga människor som saknar etik och tycker det är okej att spamma sina vänner :) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|