FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hoppas det blev rätt sektion nu, jag sökte men hittade inga direkta svar.
Alltså, jag behöver artiklar till ett projekt, jag har ett par skribenter som är villiga att skriva, men vad bör jag betala per artikel? Finns det nåt medelvärde? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jämför med t ex Contentor.se så kan du nog få några bra riktlinjer att gå efter!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det ett svenskt projekt du har att göra med så kan du nog få folk att skriva artiklar för någon hundring. Handlar det om engelska dock, så räcker det med två-tre dollar ^^
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
@nabil vart vänder man sig om man vill ha en artikel för det priset? tänkte på den engelska=)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lägg ut ett uppdrag på Freelancer.com så lär du få ett antal förslag i den prisklassen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Contentor fungerar bra, men de har en viss minimivolym...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Man får ofta vad man betalar för. En mycket välskriven artikel av en författare som behärskar språkets nyanser, formulerar sig på ett intressant sätt, skriver grammatiskt korrekt och är mycket kunnig beträffande ämnet kostar givetvis OFTAST mycket mer än en medelmåttig bloggare. Kanske kan du hitta en student som är språkligt begåvad och som kan göra det för en relativt billig penning?
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hmm intressant, något högre än vad jag trodde. Artiklarna är på svenska och är sportrelaterade. Jag hade ett spelbolag som ville skicka artiklar till mig för priset 2 inlänkar i artikeln, men nu har jag hittat lite folk som kan skriva.
Artiklar är kanske fel ordval, blogginlägg? Jag kan naturligtvis få detta gratis, men jag känner att kvalitén går upp om man betalar en summa för varje artikel man får. Dessutom gillar jag inte att utnyttja andra, därför vill jag hitta en lämplig komensation. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Man bör vara mycket noga med att kontrollera hur pass unika texterna är när det gäller väl låga priser.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |