FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad är folk berädda att betala / klick för banners. Drar snart igång en kampanj och kommer ha flera 100.000 unika besökare varje dag. Främst svenskar!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
10 öre - 10 kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OK... Vad bestämmer priset enligt dig?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Ämne och kvaliten på hemsidan och trafiken.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OK. Om vi antar att vi har en sida dit folk går för att titta på en bild och en trafik på ca 200.000 unika om dagen... Måste ha ett humm om vad man kan ta. Är ny och försöker sätta mig in. Tips på sidor som har försäljning av bannerplatser?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Hur kan du vara så säker på att du får 200 000 unika om dagen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vad för sorts kampanj handlar det om?
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det svenska besökare? Vad är det för bild.... vem kommer och tittar.
Adtrade.net kan sälja anonnser åt dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Främst vuxenmaterial som är hostat men även vanliga bilder.
Adtrade skriker ju så fort dom ser vuxenmaterial tyvärr. Hur jag kan vara säker på 200.000 unika om dagen, lite fel av mig att skriva om dagen. I veckan menade jag givetvis. Varför? För jag jobbar med dom största på marknaden :-) Söker iallafall annonsörer ifall någon är intresserad. För mer information kan ni kontakta den ansvariga på sidan (bara jag som byggt sidan) [email protected] och sidan det handlar om är: http://image-hosting.synd.nu Hälsningar Robban |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Robban
Vad har Synd gjort för större förändring på sidan nu för at få så mycket trafik ? Jag provade att annonsera där för några månader sedan men det gick inte alls bra, men blir det som du säger så kan jag vara intresserad av att synas på synd med banners och textlänkar! Pma gärna platser, besöksantal och priser så ska jag kolla på det! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|