Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kassaklossar

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-02-26, 06:10 #1
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Sep 2005
Wojt Wojt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Sep 2005
Ett tips jag vill ge är att aldrig annonsera på kassaklossar, varuavskiljare, kundpinne, kassapinne och allt vad det kallas. Dvs. träpinnen (eller plast) man sätter mellan kunders varor på det löpande bandet. Flera säljare sitter och ringer upp för att sälja in dessa annonsmedier till små företag.

Det kostar nästan lika mycket som att annonsera i en lokal tidning (några tusen) och ger såvitt jag vet inga kunder alls.

Nu kanske det är så att det visst ger kunder för att Bosses hårfrisering annonserar där jämt och säger att det är jättebra. Men Bosse har inte en jävla aning hur man räknar ut ROI och hur man spårar var sina kunder kommer ifrån.

Vill du driva in trafik och försäljning till en webbplats eller webbutik. Verkar det vara som att kasta pengar i sjön.

De enda som tjänar på att annonsera med kassaklossar är stora varumärken som vill stärka sitt varumärke som banker, svenska spel, tidningar och självklart företaget som säljer klossen. :lol:

Om någon säljer kassaklossar här - hoppas du tar illa up. B)
Wojt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017