FAQ |
Kalender |
|
2007-10-05, 15:39 | #1 | |||
|
||||
Administratör
|
Se alla affiliate-program hos Tradedoubler.
Fortsättning på Tråden ang Tradedoubler del 1.. Fortsättning på Tråden ang Tradedoubler del 2.. Hej Alla! Vi har bevakat Webmaster Network under relativt lång tid och ser att det från och till ställs en del frågor rörande våra affiliateprogram, vårt system och o dyl. Jag tänkte därför se vilket intresse det finns bland er att dra igång denna officiella TradeDoubler-tråd där ni kan ställa alla frågor och som vi kontinuerligt kommer att kontrollera och bearbeta. I denna tråd tänkte vi även informera om nya verktyg och tipsa på hur ni kan öka er ersättning. En fördel med detta är även att ni alltid kommer ha en specifik tråd att gå tillbaka till och läsa för att slippa ställa samma fråga två gånger. Återkom gärna med era åsikter! Mvh Publisher Teamet TradeDoubler
2009-08-26, 14:00 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom det tar 6-8 veckor att få ett svar via er support (Jo det GÖR det och har gjort det under det senaste halvåret, de senaste 11 gånger jag provat!) Jag GER NU UPP att i fortsätta maila er och frågar istället här. Har ni skickat den skriftliga bekräftelse Mobillån säger sig måste ha av er innan de kan betala fakturan så vi kan få betalt innan jul?
|
||
Svara med citat |
2009-08-31, 22:49 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det någon som driver trafik mot Telenors svenska program som kan verifiera att något avslut kommit sista veckorna? Börjar närma mig 500 UV:s utan konvertering nu, väldigt konstigt.
|
||
Svara med citat |
2009-09-01, 14:44 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Bokus verkar inte ha betalt sina prepayment-fakturor. Men borde man inte kunna se statistiken för perioden ändå?
Jag känner mig ganska orolig för de pengar som jag tjänar in just nu eftersom 1) jag vet inte hur mycket det är 2) jag vet inte om det ö.h.t. registreras Kanske borde jag ta bort Bokus helt tills saken är löst? Hur gör ni med partners som inte betalar? |
||
Svara med citat |
2009-09-01, 14:53 | #5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag skulle ta bort länkarna om det tar lång tid innan inbetalning. Så de inte gör som Mobillån. |
||
Svara med citat |
2009-09-02, 16:48 | #6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Vill bara meddela att Bokus PrePaymentfaktura nu är betald. Angående problemet med att statistiken inte visas då ett program pausas så vill jag verkligen påpeka att detta är ett jätteproblem för oss också. Vi ser inte en siffra då programmet är satt på paus. Detta är väldigt frustrerande för oss också och vi vill inget hellre än att det skulle vara löst nu. Det här är något vi är på utvecklingsavdelningen om hela tiden men vi är ett stort företag som finns på 19 marknader och huvudkontoret försöker utveckla dels spännande funktioner men även underhåll. Det kan dock ta tid men förhoppningsvis har vi en lösning på det här i höst. Jag önskar att ni förstod att vi verkligen jobbar för er, vi kämpar åt alla håll och kanter och försöker verkligen förbättra allt för er affiliates och det är jättetråkigt att ni tror att vi istället försöker jobba emot er. Om inte ni fanns skulle ju inte vi ha något att göra och det är alla här medvetna om. Vänligen Caroline Account Client Publisher |
|||
Svara med citat |
2009-09-04, 00:43 | #7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Så enkelt, men också så viktigt, och frustrerande! Senast redigerad av FredrikMH den 2009-09-04 klockan 00:47 |
|||
Svara med citat |
2009-09-04, 12:09 | #8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2009-09-14, 16:00 | #9 | ||
|
|||