FAQ |
Kalender |
|
2006-09-23, 11:17 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
hej
skulle du/ni kunna förklara syftet med erat adrank , hur det fungerar tex. ?? h34r: |
||
Svara med citat |
2009-10-30, 15:16 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Den 5:e november har vi på zanox ett event för våra publishers, som kommer att kretsa kring julhandeln och vi kommer att presentera kampanjplaneringen inför julen.
Vi hoppas att så många som möjligt kan ta sig till vårt kontor på Saltmätargatan 19a i Stockholm. Vi startar klockan 16.00! OSA senast tisdagen den 3 november till [email protected] |
|||
Svara med citat |
2010-01-04, 03:32 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon mer än jag som har problem med statistiken efter årsskiftet?
Program som körs i SEK visar ingenting, varken imps, clicks eller sales. |
||
Svara med citat |
2010-01-04, 03:49 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vi jobbar på detta problem och hoppas kunna lösa det snarast. Problemet är enbart ett visningsfel i vår publisherstatistik. Vi trackar leads och sales precis som vanligt på programsidan så jag hoppas att statistiken ska komma igång igen under måndagen. Tyvärr kan jag inte svara på anledningen till detta men jag kan intyga att allt snurrar på som vanligt på programmen. Vi beklagar givetvis de problem som detta ställer till för våra publishers. Har ni några frågor så är det bara att kontakta oss antingen via [email protected] eller direkt till mig på [email protected]. Vi kan givetvis hjälpa er med statistik och annat tills dess att problemet är avhjälpt. Vänliga hälsningar Per Johansson Head of Sales Operations Scandinavia |
|||
Svara med citat |
2010-01-04, 04:13 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för snabbt svar!
Hoppas det löser sig imorgon då. |
||
Svara med citat |
2010-01-04, 17:16 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Statistikproblemet skall vara löst nu. Hör gärna av er till oss ni har frågor, feedback eller om det skulle vara något annat. Ni når oss som vanligt på:
08-441 52 40 eller [email protected] Ni är givetvis alltid välkomna förbi hos oss på vårt kontor i Stockholm: Saltmätargatan 19 A Vänliga hälsningar zanox Sverige |
|||
Svara med citat |
2010-02-01, 05:44 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, Undrar vilka kostnader det är att annonsera hos er? Skicka mig gärna ett PM med prisförslag så jag vet ungefär?
|
||
Svara med citat |
2010-02-01, 16:53 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2010-03-01, 17:24 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lever bygghemma.se's program kvar hos er i någon gömd form eller om dom kör exklusivt på CJ nuförtiden? Sett några poster/mail om att ni introducerade programmet, men inget om att det försvunnit.
|
||
Svara med citat |
2010-03-01, 19:23 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|