Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Problem med visning av Flash - ibland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2006-04-05, 14:41 #1
Dood Dood är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2004
Dood Dood är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2004
Hej,
En användare av en sajt jag skapat som innehåller en del flash-element har råkat ut för att flash-delen som ska visas är helt tom.
Övriga delar på sidan, som inte är i flash, syntes korrekt. Han försökte ladda om sidan ett flertal gånger men med samma resultat.
Han har tidigare kommit åt flash-delen och när jag idag bad honom försöka på nytt fungerade allt korrekt.

Jag står lite handfallen och vet inte riktigt vad jag ska börja leta efter då det fungerar allt som oftast. Men när det inte fungerar vill jag ju veta varför så att det kanske går att bygga bort.

En fundering jag har är om något gick fel vid laddningen av flashfilen och att den sedan låg "korrupt" cachad på hans dator, eftersom det inte hjälpte att han laddade om sidan.
Jag har bett honom att pröva att stänga ned allt, tömma cashen ifall det dyker upp på nytt, och se om denna teori stämmer.

Känns dock lite frustrerande att bara vänta på att det ska hända igen. Någon som har någon bra idé om vad som kan gått snett och hur man kan bygga bort denna typen av konstigheter?

Tacksam för alla förslag!
Dood är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:14.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017