FAQ |
Kalender |
|
2019-11-22, 16:38 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ligger en tråd på seo-forum med Flashback till salu, kan de vara så? Nån som känner "Jan" här på WN?
https://www.seo-forum.se/showthread.php?t=13741 Kultur till salu kanske .. =) . |
|||
Svara med citat |
2019-11-22, 20:02 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Lite märklig titel och ställe att försöka kränga det på... Dessutom ”sälja Flashback.org till en lycklig säljare” och ”innavarande”.
Men jag tänker inte trollförklara riktigt så snabbt. Man har sätt besynnerligare saker förr, som visat sig varit legitima.
2019-11-22, 20:13 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jo, sälj förfarandet är lite annorlunda, men å andra sidan hänvisas svar till en email under domänen.
Han kanske har tröttnat efter över 22 år med forumet å några år till med verksamheten Flashback. . |
|||
Svara med citat |
2019-11-22, 20:45 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Enligt Allabolag så är ju vinsten, och omsättningen, stadigt minskande - men ändock fruktansvärt billigt.
I call bullshit och troll. |
||
Svara med citat |
2019-11-22, 21:50 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Offtopic: Jag har hört att spelreklamen på flashBack genererar 40 Mkr(?) i intäkt per år, men det verkar inte stämma om man kollar på den relativt blyga omsättningen.
|
||
Svara med citat |
2019-11-22, 22:42 | #6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Omsättningen kan ju vara högre med tanke på att han även har ett företag som heter "Flashback International Inc" .. Kanske fakturerar han även med det? Dock borde de i så fall vara ett högre pris på sidan om så är fallet.
. |
|||
Svara med citat |
2019-11-22, 22:51 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skickade ett email till e-postadressen och det studsade.
"Adressen hittades inte Meddelandet levererades inte eftersom adressen [email protected] inte hittades eller inte kan ta emot e-post." . |
|||
Svara med citat |
2019-11-26, 23:02 | #8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Får vi verkligen inte hoppas, och det är till 99% scam.
Den dagen Flashback säljes kommer Socialdemokraterna slå till och släcka ner forumet direkt, alldeles för mycket sanningar sprids öppet på Flashback. |
||
Svara med citat |
2020-12-21, 17:19 | #9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
4 miljoner låter aldeles för lite för flashback.
|
||
Svara med citat |
2020-12-22, 13:32 | #10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|