FAQ |
Kalender |
|
2009-07-10, 12:56 | #1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
http://nyhtr.se
Lite konstruktiv kritik skulle sitta fint! Har 2 pixlars marginal till höger om alla länkar i listorna, ser lite fult ut just nu men jobbar på en lösning! Ska dra upp RSS feeds i helgen. Skrev ihop den igår kväll så har inte lagt så mycket tid på den. Vad tycker ni? |
||
Svara med citat |
2009-08-24, 16:26 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra jobbat!
Lite kodkritik (uppifrån och ner): Borde du inte ha med texten "Uppdaterat" i 41 sekunder sedan i markupen också? Känns lite svårt att veta vad som menas med endast "41 sekunder sedan". Tycker du bör ha rubrikerna som exempelvis "Nyheter", "Affärer/pengar" osv.. som <h2> (alltså rubriker :P). |
||
Svara med citat |
2009-08-24, 17:07 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Kul idé!
Det jag såg som negativt var att det var på tok för många nyheter i varje kolumn. Begränsa lite kanske? Rubrikerna längst ner skulle kunna delas upp som ett taggmoln, dvs den taggen som är populärast får en högre font-size osv. Rent utseendemässigt är det ingen fröjd att vara inne på sidan (nu vet jag inte hur pass mycket tid du har ägnat på designen, men den skulle kunna bearbetas lite mer). Det känns som att sidan skulle må bra av att få lite mer luft och bli lite ljusare i allmänhet. |
||
Svara med citat |
2009-09-01, 16:05 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Idé och funktionsmässigt tycker jag sidan är suverän. Jag använder den gärna själv - 5 kokosnötter Designmässigt är den lite trist. Jag tycker du borde arbeta mer på layouten eller sätta någon annan på det. - 2,5 kokosnötter
Svara |
|
|