FAQ |
Kalender |
|
2010-03-17, 10:11 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hejsan,
Jag heter Jan Lindgren och kommer närmast från Frossle, jag arbetar med det nya nätverket inom affiliatevärlden, Affelix. Bakom står bolaget Affelix AB och vi har under flera års tid jobbat som både annonsörer och framförallt publisher och såg ett behov av en ny tjänst där Du som publisher inte tar någon somhelst risk i att marknadsföra annonsörerna, därför garanterar vi dig Dina intjänade pengar. Tjänsten kommer snart att lanseras men registrera din e-postadress på www.affelix.com så återkommer vi så fort vi gått live! Har du några frågor eller funderingar finns jag på [email protected] Vi hörs! |
|||
Svara med citat |
2010-03-17, 11:56 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Så om vi som publishers jobbar upp ett saldo på säg.. 2mkr så garanterar ni att dessa utbetalas även om företaget konkar och ni inte får er ersättning? Nice!
|
|||
Svara med citat |
2010-03-17, 12:01 | #3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kanske om man kräver förskottsbetalning av annonsören, eller sätter ett tak på hur stor skuld annonsören kan få?
|
|||
Svara med citat |
2010-03-17, 12:18 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Förskottsbetalning av annonsören låter smart!
|
||
Svara med citat |
2010-03-17, 13:27 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Börjar inte marknaden bli mättad med affiliatenätverk?
TradeDoubler, Double, Adtraction, Zanox, EuroAds etc har allt. |
||
Svara med citat |
2010-03-22, 17:23 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Fick ett mail nyss att Affelix har öppnat. Någon som har testat än?
|
||
Svara med citat |
2010-03-22, 17:55 | #7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ja det öppnar väl ett nytt nätverk varje vecka nu?
Gratisbio.se som står bakom detta. |
||
Svara med citat |
2010-03-22, 23:13 | #8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ni borde skriva någonstans att betalt/imp betyder betalt per 1000 visningar?
|
||
Svara med citat |
2010-03-23, 11:10 | #9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det fanns ju knappast några höjdarprogram hos er.
Enbart 4 st och samtliga hade minst sagt värdelösa ersättningsnivåer. En invite sida som betalar 5 kr per lead (igentligen knappast lead då de kräver att personen ska bli en aktiv medlem..) En aktionssida som betalar 5kr + 5% per sale... En fyndsida som betalar 0.25kr per 1000 visningar samt 50 öre per klick (adsense känns som ett betydligt bättre alternativ..) Samt slutligen gratisbio som ger 15 kr per aktiverad medlem samt 50 öre per 1000 visningar Yey, känns verkligen som att det var värt att fylla i ert formulär (som förövrigt innehåller fel) för att få tillgång till dessa fantastiska annonsörer... Lite mer får ni allt locka med... |
||
Svara med citat |
2010-04-03, 13:03 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|
Något som jag saknat på de flesta annonsnätverk är att kunna testa callback så att allting fungerar som det ska.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|