FAQ |
Kalender |
|
2012-08-27, 16:52 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej Wnare, Jag har en liten fråga och vill så gärna att få svar på.
Alla siffror och exempel nedan är på hittade. Låt oss säga att jag har 25 olika sidor/bloggar som är keyword reggade dvs köpenbilligspegeltillmotorcykel .se, domänen placeras på plats ett på google om man söker på köp en billig spegel till motorcykel. Nu till min fråga, jag får in ett par unika besökare på mina sidor, ganska bra konvertering men, Jag vill helst starta ett varumärke, som till exempel, motorcy#keldelar .se och vill gärna att alla mina kunder som besöker mina sidor landar på motorcy#keldelar .se istället. Hur är det med 301 redirect? skall jag göra en 301a på köpenbilligspegeltillmotorcykel .se startsida till motorcy#keldelar .se eller till motorcy#keldelar .se/speglar-till-mc ? låt oss säga att det gamla domän får besökar även om kunden söker blaha till skoter, bör jag skapa en ny sida min min nya domän som heter /blaha-till-skoter och göra en 301a från den gamla under sidan till en ny under sida på den nya? Hoppas att ni fick en idé om det jag vill åstadkomma med min fråga, fråga annars om något är oklar med detta fyi Alla domän och ex ovan är påhittade. Mvh Senast redigerad av John Adams den 2012-08-27 klockan 16:55 Anledning: rätta stavning |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|