FAQ |
Kalender |
|
2010-09-15, 18:44 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag driver iPhonegeek punkt SE, och av ren nyfikenhet skulle jag vilja veta vad folk är villiga att betala som Mest för den.
Detta är ingen annons, utan mer en 'värdering' och hur attraktiv den är. Info: PR 2 193 Backlinks Runt 200-300 unika om dagen Custom made header med Alla rättigheter |
||
Svara med citat |
2010-09-15, 19:17 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
200kr typ. nä. typ.
|
|||
Svara med citat |
2010-09-15, 19:43 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Domänkostnaden + ev. överföringsavgift...
Finns inte ens ett iOS tillägg för en iOS anpassad version på sidan. Trist när du inriktar dig på marknaden. |
||
Svara med citat |
2010-09-15, 21:59 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tycker det går utmärkt att surfa in där Utan det tillägget. |
||
Svara med citat |
2010-09-15, 19:44 | #5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skulle inte tro att någon är intresserad av att köpa den, men det rör sig nog om under tusenlappen i så fall. Finns liksom inte något värde som man inte själv kan bygga upp ganska enkelt och snabbt.
Det som folk främst är intresserade av är ju ranking hos Google, exceptionellt bra domännamn, och intäkter. Tyvärr har sidan (förmodligen) inget av dom. |
||
Svara med citat |
2010-09-15, 22:42 | #6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Värdet på sidan sjönk i mina ögon när jag hittade en spammig kommentar innehållande just URL:en till sidan som värderas i denna tråd. Kommentaren hittades på bloggen falsksanning.
Tycker för övrigt att sidan är värd några hundralappar bara. Detta då sidan - ifall jag inte missupfattat allt - inte har några intäkter. Senast redigerad av Sweely den 2010-09-15 klockan 22:44 |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|