FAQ |
Kalender |
|
2010-10-15, 19:01 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Funderade på Off topic eller köp & sälj men tråden landade här. Mod får flytta om det ej är passande.
Jag söker alltså ett boende i Stockholm, allt av intresse. Hyrestid: Minst en månad. Men gärna längre. Max hyra: 10.000 Område: allt är intressant men gärna inom t-bana. Om mig, kille 22år från Östersund som bott i Stockholm ett halvår nu. Jag har de flesta kunderna här så det är därför jag söker en ny lägenhet / rum. Kan lägga deposition samt ett par månadshyror i förskott. Rök & djurfri. Har du inget att hyra ut? Men vet om något så kan jag erbjuda en hittelön på upp till 5tkr för rätt boende. Frågor och allt tar vi via PM. Tack på förhand. |
||
Svara med citat |
2010-10-15, 23:36 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag driver http://www.bopunkten.se/ där vi får in en hel del bostäder i Stockholm. Har nyss fått in en tvåa i hornstull samt en etta vid mosebacke.
Om du reggar dig som gratismedlem och sedan PMar mig vilken mailadress du reggade dig med så uppgraderar jag ditt konto gratis! |
|||
Svara med citat |
2010-10-18, 00:24 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Stilren egenreklam
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2010-10-18, 01:43 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om jag misstolkat reglerna så kan nån moderator gärna ta bort inlägget, trådskaparen har fått sitt konto aktiverat! |
|||
Svara med citat |
2010-10-18, 04:07 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2010-10-18, 09:40 | #6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2010-10-16, 03:55 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta tackar jag för Super!
|
||
Svara med citat |
2010-10-18, 11:01 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har flyttat på tråden men känner personligen att bopunkten kan få vara kvar. Det kanske är ett gränsfall och beslutet kan komma att ändras.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2010-10-18, 15:54 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Vore tacksam om denna tråd ej ombildas till en regeldiskussion. Låt mod sköta sådant.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|