FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
En Skicka gratis SMS-sida
Sidan online sedan 6/8 2012 - 250-400 unika besökare om dagen - Totalt 22 766 unika besökare - Totalt 61 514 sidvisningar Pagerank 1 Statistik finns med Google Analytics Ett flertal domännamn medföljer inom området. 0 i inkomst eftersom att tjäna pengar inte är målet med mina hemsidor så har jag inte haft reklam överhuvudtaget. Sidan är online men inte funktionell just nu, script medföljer. Bör tillägga att jag inte marknadsfört hemsidan överhuvudtaget. Alla besökare är enbart pga bra domännamn. STORA utvecklinsmöjligheter finns. Så på lite drygt 4 månader har sidan av sig själv haft över 22 000 unika besökare och mer än 61 000 sidvisningar, rätt bra. Tänk då vad sidan kan bli om man jobbar med den? Vill du ha länk? Skicka ett PM, har säkert glömt något. Sidan ska bort omgående. Har precis fått barn samt nytt jobb och ska därför avveckla mina verksamheter på nätet. Auktionen pågår fram tills på fredag (9/11 2912) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Väldigt bra placeringar på Google på SMS-relaterade sökningar bör tilläggas
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bud på 1500:- inkommet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bud på 1600:- inkommet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hur skickas sms:et? Vad betalar du per sms som skickas? Jag tar gärna PM med länk och mer statistik.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
SMSen skickas genom Mosms. 50 öre/sms. Mer info? PMa. Har ingen koll annars. Säkert 20 st som hört av sig.
Tar ingen mer info i tråden nu. Enbart PM |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bud på 3000:- inkommet
|