FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2018-01-31, 19:50 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Redan nu ligger februari månads domännamn till salu på http://www.Auktioner.se
Startpriset är som vanligt 1:- och inget lägsta pris tillämpas. Auktionen avslutas denna gång på måndagen den 12:e februari klockan 10.00. Nya auktioner startar 1 mars, 1 april och 1 maj. Därefter fortsätter vi under september, oktober, november och december med omkring 20 auktioner per månad. Denna månad auktionerar vi ut följande namn: • 0302.se • air.se • elektronik.se • flyget.se • flygguiden.se • fotografering.se • gasthaus.se • jour.se • kosmetik.se • middag.se • nordamerika.se • pengarna.se • programvara.se • röd.se • levigno.se • warez.se • verbier.se • www.u.se • vykort.se Auktionen ligger redan live och avslutas 12 februari. Escrow-service ingår kostnadsfritt via vår samarbetspartner Name ISP. Direktlänk till auktionen: http://www.Auktioner.se Om du är intresserad av några av våra övriga domännamn, som inte ligger till salu på Auktioner.se, så hittar du dessa på den här sidan: http://www.auktioner.se/domains.html |
||
Svara med citat |
2018-02-01, 19:54 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fotografering tror jag går för mest.
Det ska bli spännande att följa. |
||
Svara med citat |
2018-02-12, 19:40 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2018-02-02, 00:21 | #4 | |||
|
||||
Administratör
|
Älskar Warez.se. Makes me feel young. Men att förnyat den senaste 10 åren kommer nog inte betala sig
2018-02-02, 09:53 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Inga höjdare denna omgång.
|
||
Svara med citat |
2018-02-02, 17:15 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Gillar dessa:
- Fotografering.se - Kopenhamn.se - Elektronik.se
2018-02-08, 19:53 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi glömde bort Köpenhamn.se och Kopenhamn.se som också auktioneras ut denna månad.
Vykort.se leder just nu :-) |
||
Svara med citat |
2018-02-12, 18:35 | #8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Den danska huvudstaden och vykort gick ju för hyfsade priser. I övrigt inte några man tappade hakan över.
Är det bara jag som tror att en domän som Elektronik.se skulle haft en potential att gå för det tiodubbla för tio-femton år sen?
2018-02-12, 19:19 | #9 | |||
|
||||
Administratör
|
Minst 10ggr
2018-02-12, 21:18 | #10 | ||
|
|||
Nykomling
|
elektronik.se gick för ca6500kr, tycker ni inte att den är värd mer?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|