FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En vän till mig har slarvat bort lösen till hennes Gmail, och det registrerade telefonnumret är inaktuellt. Men hon har tillgång till inkorgen via Mail i iOS. Vet någon om det går att erhålla en återställningslänk till det aktuella kontots inkorg?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Är lite osäker men det skickas väl enbart ut återställningsmail i det fall man angivigt en sekundär e-postadress. Om det nu går att skicka återställningsmail antar jag alltså att hon har en annan e-postadress också - typ hotmail? Be henne kolla denna.
Om telefonnummret hon angivigt inte längre är aktivt eller hennes så blir det ju genast krångligare. https://www.google.com/accounts/recovery |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det går att svara på frågor relaterat till din kontoaktivitet om inget annat återställningssätt fungerar, och hon har ju då fördelen att kunna se inkorgen och svara på dessa. De är typ i stil med "Vilken var den senaste du mailde till?" och liknande.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vet du var man hittar det alternativet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har försökt med det ett par gånger åt folk som glömt lösenord och inte haft en sekundär e-post. Då har jag gått igenom stegen för lösenordsåterställning och fått det som ett alternativ bara. Det kanske är borttaget nu?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |