FAQ |
Kalender |
2009-02-23, 16:42 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej!
Tänkte be om lite feedback på mitt domänportföljsscript (phuu). Grundfunktioner finns som bulkadd av domäner och multiupdate av info. Måste dock skapa en scheduler för att balansera requests till whois-servrarna så scriptet inte fastnar i hammer-block Det kommer senare! Vill gärna ha synpunkter på vad ny tycker hittills. Vad ska förbättras och vad ska läggas till? Design har jag inte tänkt på än så det behöver ni inte kommentera URL: www.samtliga.se Tack! Testkonto: demo/demo |
|||
Svara med citat |
2009-02-23, 16:44 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
host -t A samtliga.se
samtliga.se has no A record edit: alltså, länken du hade funkade inte utan www.. |
|||
Svara med citat |
2009-02-23, 16:46 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Fixade länken nu iaf edit: ska fixa så de funkar utan www, trodde det var ordnat redan.. |
|||
Svara med citat |
2009-02-23, 16:56 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Trevlig idé.
Projektet faller lite på det låga antalet TLD's |
||
Svara med citat |
2009-02-23, 17:00 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Just nu fungerar endast: .com .net .se .nu .org |
|||
Svara med citat |
2009-02-23, 18:08 | #6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
clientupdateprohibited
Fick jag på en .com .. Kan man inte göra så att de går att lägga till andra ".eu" fast den inte hämtar någon info då, tills vidare dvs. |
|||
Svara med citat |
2009-02-23, 18:52 | #7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-02-23, 18:58 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gillar inte riktigt att när man lagt till en domän så finns formuläret kvar för att lägga till de domäner man just la till..
Annars verkar det vara en trevlig sida. Saknar dock en länk till logga ut så jag kan skapa mig ett eget konto (om det går? kan som sagt inte se det om jag inte stänger av min browser=nono) |
|||
Svara med citat |
2009-02-23, 18:59 | #9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ps, när jag uppdaterade domänlistan efter jag tog bort den domänen som jag la till på demokontot fick jag detta felet:
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-02-23, 20:35 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
En trevlig liten sida... Men jag ville kunna logga ut för att skapa ett eget konto. Orkar inte stänga webbläsaren för att sen skapa en användare. Men återkommer sen då länken finns för att logga ut.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|