FAQ |
Kalender |
2005-04-17, 16:58 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har två korta frågor om Google AdSense som säkert nån av er har svaren på
1. Jag har anmält en sida till adsense och sedan fått den godkänd, kan jag nu lägga ut min adsense kod på andra sajter/sidor också eller krävs det ett "konto"/Login till varje sajt? 2. Numera krävs en PIN-kod för att bekräfta utbetalningar med AdSense, någon som fått sin ännu? //Joel |
|||
Svara med citat |
2005-04-17, 17:00 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dom godkänner nya siter löpande. Dvs om du börjar köra en ny site så kommer dom att godkänna/avslå den när dom gör utbetalningarna tror jag.
Pin? Det har jag inte hört något om alls. |
||
Svara med citat |
2005-04-17, 17:07 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
1. Så jag kan lägga in min adsense kod på flera sidor utan att skicka någon ny information till google om att godkänna ytterligare sajter 'i mitt nätverk'?
2. Se bifogad bild. |
|||
Svara med citat |
2005-04-17, 17:54 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
1) Ja så har jag gjort utan några problem.
2) Det där har jag inte sett öh. Fast jag har haft kontot ett tag och redan löst in ett par checkar.. |
||
Svara med citat |
2005-04-17, 20:11 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
1) Precis som grazzy så gör jag också så, jag har kollat på något forum innan jag gjorde det också, så det finns fler som gör det, har inte haft några problem med det.
2) Aldrig hört talas om det. |
||
Svara med citat |
2005-04-17, 20:27 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
SÅ länge man inte bryter mot deras avtal så ska det nog vara lungt.
|
|||
Svara med citat |
2005-04-17, 20:46 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
1. Okej, tack!
2. Skickar med ännu enbild! Konstigt om bara jag fått det :unsure: 3. En ytterligare fråga: Man kan välja vartifrån google ska hämta sina adresser, alltså om man t.ex kör i en frame. Kan jag då t.ex ange wn.se (som exempel!) istället för sidan som annonserna finns på? Detta lär ju helt klart påverka resultatet vad gäller hur välbetalda klicken är. |
|||
Svara med citat |
2005-04-17, 21:22 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-04-17, 21:24 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo jag vet, oroar mig inte för det :)
tyckte de va lite kul att dom fixat det i alla fall, min kod blev ju skickas 14e april så kommer väl nästa vecka, hoppas de står fet googlelogo på kuvertet :D |
|||
Svara med citat |
2005-04-18, 09:14 | #10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vart hittar ni information om PIN på kontot? Jag har letat överallt tycker jag!
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|