FAQ |
Kalender |
2005-07-14, 17:47 | #11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hehe, det är ju rätt uppenbart att någon "crille" eller "olle" inte existerar. Dessutom stod det inte hur man säger upp prenumerationen. Inte heller har jag påstått att jag har ensamrätt på något material, bara konstaterade vad du hade gjort (kopierat all text osv).
Sen är det ju roligare att snacka här än över PM, då du aldrig svarar på PM/epost. |
||
Svara med citat |
2005-07-14, 17:51 | #12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om vi kopierat någon text rakt av så säg gärna till så ska vi se till att den blir ändrad. Som sagt, befogad kritik tar jag gärna åt mig, men när du eller någon annan tar saker ur luften eller ger falska anklagningar så resulterar det bara i ett leende på läpparna för min del. PM och E-post besvaras sålänge det skickas rätt([email protected]) eller Joel, rätt å slätt, här på WN. /Joel |
|||
Svara med citat |
2005-07-14, 17:55 | #13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
LOL
du får en jättestor OWNED du också. |
||
Svara med citat |
2005-07-14, 18:26 | #14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Joel, i mitt fall rörde det sig bara om en bakgrundsbild. Fast det är ju ändå så pinsamt uppenbart varifrån den kommer när jag vet att killen som har gjort min design gjort skiten själv och du i form av en annan medlem här på wn sen ett par dagar använder den på din sida (knappar.nu tror jag det var).
En bakgrundsbild kan jag köpa faktiskt, man är lat och orkar inte fixa eget. Sure thing. Att rippa en hel siteide och sen klippa-klistra-texterna är väl mindre köpbart. Sen vad Jon A säger får stå för honom. Jag påpekade bara att det inte var första gången. Det tycker jag att medlemmarna på WN har rätt att veta. |
||
Svara med citat |
2005-07-14, 19:12 | #15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag tycker inte att vi har rippat hela smslandet eller ens delar av det, att sedan många texter (såsom avtal eller faq-frågor) blir lika eller i något fall identiska går säkert att undvika men eftersom det är snarlika funktioner så blir det nog i många fall för lika. Eftersom sajten är väldigt ny kommer vi säkerligen ha bearbetat alla texter och bilder inom närmsta tiden för att det inte skall direkt förknippas med någon konkurrerande sida. Angående Jon A så finner jag inte honom såpass seriös, med de inlägg som han skriver, för att jag ska ta en seriös diskussion. Även om jag gärna tar en öppen disskusion med såväl dig(som jag tycker bra om) som honom, men ibland kan det nog undvikas med ett privatmess. Jag står givetvis för vad jag gör samt tar konsekvenserna där efter. Anser någon att jag eller vi gjort fel i något avseende så rättar jag mig därefter. Mvh, Joel |
|||
Svara med citat |
2005-07-15, 14:03 | #16 | |||
|
||||
Administratör
|
2005-07-15, 14:15 | #17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vad är sannolikheten att en FAQ blir identisk eller näst intill identisk utan att man har så lite fantasi eller skrivsvårigheter att man måste titta på en annan FAQ inom samma branch? Dessutom spelar det ingen roll, bara en dålig ursäkt att påstå att en faq blir lätt identisk inom samma branch. Låter alldeles utmärkt ändra texten. Man vill inte ens bli förknippad med en sida i samma branch.
|
|||
Svara med citat |
2005-07-16, 00:59 | #18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dålig fantasi möjligtvis, men skrivsvårigheter håller jag inte med om
Talade med Petter på Smslandet igår på telefon och dom är nöjd med de ändringar som gjorts (och fler ska det bli!) Så jag ber framförallt Jon om ursäkt och hoppas ingen mer tagit illa vid! /Joel |
|||
Svara med citat |
2005-07-16, 05:24 | #19 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Skulle du ha ägt efter att folk postast efter det vi skrivit? Du kan väl ändå inte säga så, när du och enbart du skrivit att du fått ett mail och att det "måste" vara joel. Sedan efter mitt inlägg skriver andra medlemmar om att dem fått uppleva liknande. dvs. du fortfarande postat samma bevis och andra egna saker i efterhand. Edit: Och i eftertanke så tror jag nog det där var ett inlägg som tillhör wn's "onödiga inlägg lista" (dvs owned..) |
|||
Svara med citat |
2005-07-16, 14:16 | #20 | |||
|
||||
Administratör
|
Ingen som vill kommentera länken jag hittade?
http://www.plastikfantastik.net/index.asp
Svara |
|
|