FAQ |
Kalender |
2004-01-08, 03:18 | #1 | ||
|
|||
Guest
|
Hoj,
Vet att detta tagit upp för ett år sedan ungefär ang. en WN träff. Är tiden mogen? Jag är i sthlm och för företagets räkning ca: 4-5 gånger per år och som sagt vore trevligt och se personerna man sitter och degar med här hela dagarna. Dem som hade varit mest spännande att träffa är ju självklart dem man samarbetar närmast med. Självklart en seriös träff med föreläsare, men att avrunda allt med en öl (eller ...) anser inte jag vara fel. Ha det fint! ######## Editerade bort oönskad reklam som endast får förekomma i signaturer eller på profilsidan. ######## |
||
Svara med citat |
2004-01-08, 09:25 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tycker det låter som en bra grej.
Jag hjälper gärna till att styra upp något om det är i stockholm. Någon som har förslag på företag som kanske kan vara intresserade att ställa upp med föreläsare? Jag har några förslag + Tradedoubler + Jajja + Telia + tre |
|||
Svara med citat |
2004-01-08, 16:58 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Låter mkt intressant.
|
||
Svara med citat |
2004-01-08, 18:03 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra idé!
|
||
Svara med citat |
2004-01-08, 19:19 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
skulle vara klart intressant med just gästföreläsningarna.
för min del skulle det vara bra om datum och liknande spikades så långt i förväg som möjligt så man kunde planera in det bland allt annat. skulle då även finnas möjlighet att fixa en passande flygbiljett för att ta sig dit.
Svara med citat |
2004-01-08, 19:57 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2004-01-08, 20:09 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja tycker det skulle vara kul att höra lite vad tre har att säga om websidor i mobilen. Vad finns det för möjligheter mm.
Andra förslag kan ju vara mjukvaru tillverkare Macromedia, adobe, mm |
|||
Svara med citat |
2004-01-08, 21:46 | #8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hur de lurar sina kunder? |
||
Svara med citat |
2004-01-08, 21:50 | #9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är också intresserad om det kommer till skott en träff.
|
|||
Svara med citat |
2004-01-08, 23:23 | #10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stockholm är en bit för mig men bra betalningslösningar på webben är alltid intressant.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|