Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Dibs just nu

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-10-24, 22:04 #11
Krokodox Krokodox är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2007
Krokodox Krokodox är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2007
Har nu fått låna detta konto för att skriva då mitt konto väntar på att bli okejat av WN...

På frågan varför Dibs alltid strular vid lön och ett tag efter samt kring barnbidrag (20:e) så är det ganska enkelt att gissa sej till... Många transaktioner och deras system mäktar inte med....

MEN det är faktiskt inte därför de strular kring den 20:e och kringa 25 till 29:e varje månad... De lägger *alltid* sina uppdateringar och förändringar av systemet kring detta datum. Jag har på ett mycket bestämt sätt först för ett år sedan och sedan upprepade gånger efter det påtalat den totala idiotin med detta beteende och de lovade bot och bättring då de talade om att många önskat samma sak... Har så skett? Svar nej...

De la denna månad en uppdatering den 19:e dvs. dagen före barnbidrag och hur mår systemet just nu? Nere i vanlig och trogen DiBs stil... Och se nedan så har de självklart en till dagen efter lön för de som har lön den 25:e

Due to planned maintenance, DIBS reports that the system will not be available between:
26/10/2009 02:00 and 26/10/2009 06:00

Dessa smartskaft lägger också sina uppdateringar strax före en helg så att vi som inte väljer att BETALA för att få felanmäla (shyst system, du måste betala för att tala om att DE har fel) inte kan nå någon.

Dock kan man alltis skicka "elaka" sms till VD'n och tala om vad man tycker
Eric Wallin, VD DIBS Payment Services, Telefon: 070 329 77 74

// Emma +- alla mina stavfel

P.s Jag har logg över all deras nertid sedan 2008 så det där med lönetid och barnbidragstid stämmer till 100%och JA vi håller på och byter bort DiBs (kollar bla. Svea ekonomi som har flera bra lösningar) vilket man borde gjort för flera år sedan. Deras nuvarande stul började föresten redan den 29/9 och har pågått till och från ända tills det tog tvärstopp.

Senast redigerad av Krokodox den 2009-10-24 klockan 22:08
Krokodox är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017