Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hemsidor - Någon ta åt sig jobbet?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-04-05, 18:58 #1
toxicstone toxicstone är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 6
toxicstone toxicstone är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Jan 2010
Inlägg: 6
Lightbulb Hemsidor - Någon ta åt sig jobbet?

Visste inte var jag skulle lägga denna:

Hej det är såhär att igår fick jag en jättebra idè eller två som jag tror verkligen kommer få besökare, inget i stil med facebook, bilddagboken, myspace osv men endå mycket mycket mer än genomsnitts sidan som skapas i tron om att generera många besökare.

Iallafall jag har tänkt såhär:

Hemsida 1:

Loggar in på hemsidan, väljer sedan att "ladda upp bild" letar upp bilder därefter fyller i sin epost adress (ev ev ev) ålder, namn, land osv får se om det är ens lönt.

Bilderna folk laddar upp dyker som jag ser helst upp på första sidan ev andra sidan snyggt med mellanrum och under eller över står information man lagt till, bilderna kan förstås förstoras.
Under eller över som sagt ska man kunna trycka på "kontakta ???" och antingen kunna svara genom en form av mail fönster som verkar smidigast tänker mest på onödiga kostnader.
Tänkte med eftersom att det efter ett tag blir många bilder så ska dem senaste ligga först.

Hemsida 2: (Best of hemsida)

Liknelse med hemsida 1 men endå inte samma koncept, bilder laddas upp med en beskrivning också fast dock inget intresse av ålder, land osv ev land kanske, men här rankas bilderna och på första sidan ska där visas bäst rankade bilder och sämst rankade kanske 2 bilder sidan om varandra bäst vs sämst. inget kontakta uppladdaren osv.

Kan förtydliga mig om ni vill, vill bara inte skapa onödig text.


Vad kan detta tänkas kosta? är ju inte för avancerat eller alls för en kunnig människa.

Vill tillägga att båda hemsidorna har ett samband, men olika ändamål såkallat.

edit:

Sidorna ska ju helst se snygga ut men behöver inte vara översnygga om priset skiljer sig.

Sidorna ska vara internationela,men att få dem till princip alla språk är väll typ omöjligt men skulle priset höjas avsevärt för att få det översatt till dem vanligaste språken, svenska, engelska, tyska, ryska, osv?.
toxicstone är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017