FAQ |
Kalender |
2010-11-24, 00:04 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har sedan länge använt mig av binero, förlängt årsvis. Då jag var lite sen detta året med förlängningen bestämde jag mig för att teckna ett till webbhotellskonto hos dom. Jag som älskade deras gamla adminpanel vart grymt besviken på deras nya till att börja med.
Nu till det stora problemet, alla mina domäner låg på det gamla så jag flytta över dom med hjälp av auth-koderna, domänen är borta från det gamla och inne på det nya MEN, den visar fortfarande samma felmeddelande som innan jag bytta dvs: "Avstängt konto Sidan du försöker nå är för tillfället avstängd. Om du är innehavaren av sidan, vänligen kontakta Binero AB för att lösa problemet. Varför är sidan avstängd? Orsaken till avstängningen kan variera, sidan kan ha stängts av på grund av att sidan har blivit hackad, en faktura har missats att betala, sidan tar för mycket resurser. Vi har som rutin att alltid kontakta ägaren när en sida stängs av, men ibland så kan vi inte alltid få tag i den ansvariga, vi ber därför dig som ägare att omgående kontakta oss om du ej fått tillbördig information från oss." Någon som har en humm om vad problemet kan vara? Tack |
||
Svara med citat |
|
|