FAQ |
Kalender |
2010-12-01, 20:15 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Handbollsvm2011.se
Till att börja med ska nämnas att domänen har historik innan jag kom över den och därmed uppfyller 6 månaders regeln. Perfekt domän för marknadsföring av Handbolls VM 2011 som hålls i Sverige. Blogga om matcherna tippa utgången med affiliatelänk till spelbolagen, marknadsför boende, flyg eller biljettförsäljning, sporttillbehör till handboll o.s.v. Vad vet jag vad ni vill göra med domänen? Domänen har enbart varit parkerad, ingen statistik finns. Domänen säljs av privatperson. Anbud mottages via: - MissDomain: http://www.missdomain.com/handbollsvm2011.se_213587 - PM, - eller bud i tråden. Skicka helst bud via MissDomain så att jag direkt kan starta auktionen på ett lämnat anbud. Är det stort intresse kan domänen komma att läggas ut direkt hos Missdomain med här senast lämnat anbud som utrop. I så fall lägger jag ut länken dit. Genom att lämna anbud på denna domän godkänner Ni följande avtalsvillkor: Domänen överförs först efter att full betalning kommit Säljaren netto tillhanda. Betalning sker i Svenska kronor till konto i Svensk bank. Domänen är registrerad och överförs genom registraren Citynetwork.se/Joker.com Köparen betalar eventuella överföringskostander. Om inte Köparen fullgjort sina skyldigheter enligt dessa avtalsvillkor inom 14 arbetsdagar efter eventuellt antaget anbud är Säljaren inte längre förpliktad att sälja domänen till Köparen. Fri prövningsrätt förbehålls, naturligtvis säljs domänen till klubbat bud om auktion startas och avslutas hos MissDomain. Senast redigerad av Omega Man den 2010-12-01 klockan 20:20 |
||
Svara med citat |
|
|