FAQ |
Kalender |
2011-01-10, 13:28 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej alla glada WNare
Jag har en Webmastersutbildning som jag blev klar med i augusti 2010. Sen dess har jag sökt jobb som ligger inom webdesignens ramar. men utan lycka. Så jag har fått jobba på fritids för att kunna få in lite pengar i kassan. Nu till min fråga: tycker ni jag ska fortsätta leta jobb eller behöver jag plugga vidare till något mer specifikt för att lättare få jobb? de flesta webbfirmor vill ju ha folk med erfarenhet, gärna 3år minst på marknaden. Jag har ett eget företag som jag inte lagt ner alltför mycket tid på eftersom jag vill ha en säker inkomst (dvs anställning.) Jag kan tänka mig att jobba med vad som helst inom webben egentligen. Webbmastersutbildningen var ju bara grunder i många kodspråk och jag känner mig nästan obekväm med att söka vissa tjänster för att man inte ska räcka till. Vad tycker ni? ska man satsa på en specifik påbyggnadskurs till webmastersutbildningen eller kanske bara våga och orka få " Nej tack, tyvärr". Från de flesta jobbansökningarna? Tillslut hittar man kanske ett guldkorn. Några tips på utbildningar till roliga webbjobb som ofta slutar med just ett jobb är aldrig fel. Om ni har några på lager MVH Casper |
||
Svara med citat |
|
|