FAQ |
Kalender |
2012-01-30, 02:30 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag är ny här, så om jag inte anpassat mig till något forumpraxis så lägg en sidonotis med ett ps/ds i era inlägg om det behövs korrigeras för ordningens skull men undvik 'viktigpetteri'. Vad sägs om att köra igång en tråd vars namn är enligt rubriken: 'Stora domänleken'? Reglerna ser ut enligt följande: Man ger förslag på domäner som kan tänkas säljas i framtiden samt är lediga och delar med sig till dom som kanske är bättre bemedlade eller troende i denna form av investering. Jag satt för någon vecka sen och försökte komma på bra och lediga domäner så först till kvarn då: Kom gärna med förslag och regler för att förädla namnval! .se-domäner snash.se daycation.se dagstripp.se reday.se watpho.se omnito.se fx1.se 1fx.se 0px.se fzt.se ixy.se ixie.se cept.se etym.se iffy.se omnitag.se pixelfx.se sunpod.se sunpad.se powerpod.se unipad.se uniwave.se wavepad.se winpod.se micropad.se minipod.se x1px.com 0xid.com citinoid.com guaqua.com simuwake.com omniwake.com omnigee.com omnislip.com omnifame.com omnisprite.com omnipause.com uniped.net dashpad.net dashpad.org minipod.org easypad.org Jordansk one.jo Afghansk live.af Albanska mendje.al elegant.al elegante.al fantazi.al risi.al dashur.al taze.al zukas.al Läste någonstans att vi fått 1 miljard till internetanvändare eller noder under 2000-talet så tillväxtmarknader är ju intressant. :-) |
||
Svara med citat |
|
|