Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Möjligt att spela upp videos/bilder från USB på datorn i efterhand?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-10-23, 19:59 #1
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Standard Möjligt att spela upp videos/bilder från USB på datorn i efterhand?

Hej! Har nu ett stooort problem. Modern som man är så har man tagit på sig att hjälpa hela familjen (även släkt) att föra över sina bilder och videos till USB-minnen, för att frigöra minne på deras kameror, mobiltelefoner och filmkameror.

Det handlar om bröllopsbilder, semesterbilder, "onödiga klipp" från diverse fritidsaktiviteter och så vidare. Ni känner nog igen er..

Allting fungerade galant och alla blev nöjda och glada. Men så ville en i släkten se på några bilder tagna från stugan i somras och lånade hem USB-minnet. Nu är det borta. Hon har letat och letat men kan inte hitta det, hon förflyttade det mellan flera olika ställen så vi har insett att det kommer bli en svårlöst uppgift att återfå USB-minnet.

Jag trodde det var kört, MEN sedan kläckte jag idén att det borde gå att på något sätt "kolla" på bilderna och filmerna igen på hennes dator. På något sätt.. Jag menar, hon spelade upp filmerna och kollade på bilderna på sin dator, borde inte det sparas på nåt sätt i registret så man kan se det även utan USB-minnet istoppat?

Eller är jag ute och cyklar?
Skulle ni kunna hjälpa oss och svara på om min teori kan vara möjlig? Vore jättetacksam.. Har övertygat dem om att USB-minnen är bra och smidiga och det känns riktigt tråkigt om tusentals minnen ska gå förlorade pga detta.
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017