FAQ |
Kalender |
2015-05-30, 20:31 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
I värt företag använder vi oss av Upsales.
Beslutet togs egentligen av mig att använda det då all personal är vana att jobba med Upsales. Jag tror att vi någonstans betalar 1000kr / licens och gemene man utnyttjar ca 20% av vad Upsales har att erbjuda och årskostnaden blir väldigt väldigt dyr känner jag. Jag har letat med diodlampa och strålkastare efter ett billigare alternativ där man kan: - registrera prospekt/företag samt kontaktpersoner med alla uppgifter - registrera order med ordervärde osv - se försäljningshistorik - en kalender så man kan hantera sina kunder och veta när man ska återkomma - anteckningar Visst Google calendar skulle verka perfekt men det känns inte aktuellt just för att det inte är ett CRM och att man inte får någon direkt koll på försäljningen. Jag är mottaglig egentligen för de första förslag och är nyfiken på vad ni använder på era företag och betalar, kanske kan du rekommendera mig något? |
||
Svara med citat |
|
|