FAQ |
Kalender |
2016-03-26, 18:25 | #12 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Man ska inte behöva sitta barnvakt åt ett företag också som inte kan göra rätt för sig eller ens hålla sina löften till de som bara hjälper det. Kan bara tänka mig vilken, energi tid och lust allt detta tar i anspråk.... Känns riktigt bra att slippa annonser från ett så smutsigt företag. Tradebubbler verkar regerar först när de blivit påminda några gånger. Ingen automatik här inte. Det blir ju dubbelt arbete och mer därtill. Citat:
De har dessutom en sida som bedömts som malware och är svår att logga in på, vilket de tydligen är väl medvetna om men absolut inte verkar erkänna någon skuld till att antivirus programmen förhindrar normal interaktion. Att deras mail mer eller mindre regelmässigt hamnar i skräpposten kanske inte bara beror på otur utan snarare på grund av att de flesta större mail algoritmer inser att de mestadels snackar skit. För någon algoritmisk otur av den typen lär inte finnas. På en direkt fråga varför de tror att deras mail hamnar i skräpkorgen kommer inget logiskt svar heller. Kanske är lika så bra att inte hjälpa dem med verklighetskontakten när inte ens den automatiska skräpklassificeringen talar till dem. Jag avslutar mitt korta arbete med dem och ber att få rikta ett tack till skribenterna här vars egna erfarenheter talar djupt för sig självt. Och stämmer väl in i kören av det jag hört själv. Deras råd om djuplänkar till webbshoppen etc ligger utanför ramen till det tillåtna. men om någon av de inblandade skulle drabbas av svartlistning på grund av detta så går nog tradebubbler fria och bara de bägge kunderna drabbas på vart sitt håll. Smidigt och bra för dem, men därmed också sagt att de nog för länge sedan spelat ut sin roll på en marknad där mellanhanden nu inte längre kan ta största biten av kakan och därmed växa som mögelsvampar ur jorden och hänvisa till sin tekniska briljans och analytiska överlägsenhet när de är listade som malware och skräp av flera algoritmer globalt. Ett riktigt jävla skitföretag som döljer sig bakom att fråga men sällan kan komma med vettiga svar. Riktigt skickliga på att utfärda diverse tickets till ett tåg som för länge sedan gått... Kanske företaget kan fråga sig själva varför de får hjälp med att marknadsföra sig själva poh ditte vise? |
|||
Svara med citat |
|
|