Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Referer.se

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-02-29, 16:57 #1
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 3 471
grazzy grazzy är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 3 471
Hallå där,

Jag har drivit sidan referer.se under snart ett år. Under den perioden har ett antal test-users signat upp sig för att prova sidan, men i princip ingen har valt att aktivt använda tjänsten. Alltså måste jag göra någonting fel, kanske är det helt enkelt en total felsatsning från min sida. Dock tycker jag personligen att det är en bra tjänst som fler borde kunna använda.

Referer.se låter webbmasters utan tidigare programmeringskunskap implementera en referer-lista i javascript, sagda lista kan även hämtas som RSS för att för den lite kunnigare skapa server-side-länkar.

Utöver detta erbjuder tjänsten möjlighet att skicka ut email med nya länkar varje natt till webmastern (väldigt praktiskt för att bevaka varifrån du får länkar). Det finns ett flertal funktioner som gör det enkelt att utan större administration plocka bort spam.

Hursomhelst, vad är det som är fel? Fungerar inte sidan i internet explorer 7? Är min copy helt åt skogen? Ser sidan ut som att den är gjord av ryska maffian? Har webmaster-sverige en tyst bojkott av mina tjänster? Please do tell.

Ah, glömde: demo-konto: [email protected] / demo
grazzy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:27.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017