FAQ |
Kalender |
2008-11-10, 20:34 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
God morgon, god middag och god kväll! (beroende vilken tid på dygnet ni läser detta inlägg.)
Jag hade tänkt att använda den här designen till ett projekt förut, men jag kom aldrig till skott, sen dök ett nytt erbjudande upp, och jag tänkte använda den här designen till de istället, meeen jag sket i de med! En förhandsgranskaning på vad jag erbjuder er finner ni genom länken nedan: http://hittaratt.nu/LoggaNamn%20copy.jpg Enligt egen åsikt tycker jag designen är jäkla snygg och stilren. Enkel att koda i html om man vill! Och ja, du får juh PDS filen, så du kan juh göra i stortsätt vafan du vill med designen Ehm ja, vad ska ja ta upp för punkter för försäljningen? 1. Jag säljer som privatperson. 2. Det är en budgivning! Och den börjar på, låt säga.. 100kr? 3. De du får är en design gjord i photoshop. Alltså, PDSfil? (heter de så?:P) 4. Jag har rätten att neka försäljningen om jag misstänker oseriöst köpande eller drygande. (Vem tycker om sådana lixom? :P) 5. Budgivningen görs antingen via PM, eller direkt här i tråden. Jag kan inte komma på fler saker att ta upp! om ni undrar nått så, hör gärna av er! Ha en trevlig fortsatt dag! |
||
Svara med citat |
|
|