FAQ |
Kalender |
2007-05-16, 00:29 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
hej, hoppas någon kan hjälpa mig.
Satt idag och ringde runt till en rad webbhotell .. vill ha som loopia.se alltså där man kan ha massa domäner under samma konto. Och alla sa "Självklart går det" men när det väl kom till kritan handlade det om att dom kunde peka om domäner åt en. Jag är alltså intresserad av ett webbhotell där man kan ha ett flertal domäner på samma konto och alla kan ha egna pop3 mejlar. Detta i sökmotorsoptimeringsyfte.. det går alltså inte för sig att dom ska pekas om! Nån som kan hjälpa??? |
||
Svara med citat |
2007-05-16, 01:58 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
De flesta webbhotellen här har det du efterfrågar. Titta i webbhotelllistan på wn.
Föreslår cpanel webbhotell (version 11 helst) så skall du kunna styra dina domäner efter dina önskemål |
|||
Svara med citat |
2007-05-16, 07:53 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fungerar också i Helm och PLESK etc.
|
|||
Svara med citat |
2007-05-16, 08:14 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
varför inte bara köra loopia?
|
||
Svara med citat |
2007-05-17, 02:42 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Söker du budgethotell tror jag web10 har det om jag inte minns fel?
|
||
Svara med citat |
2007-05-17, 07:45 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Web10 har väldigt låga priser (undantaget köp av vissa toppdomäner som .NU) och de tillåter 10 domäner per konto. Kanske inget för större företag, men väl för privatpersoner och småföretag. Jag tror deras upptider och service i allmänhet har blivit betydligt bättre sedan starten. Kanske har någon annan andra erfarenheter?!
2007-05-17, 09:29 | #7 | ||
|
|||
Nykomling
|
web10 har jag redan testat det fungerar inte.
Det måste vara riktig plats för domänerna inte att dom pekar om dom till undermappar etc. Ja ja söker gärna budget men det verkar inte vara något budget som stödjer detta. loopia.se och sajthotellet.com vet jag stödjer denna hantering av domäner men vill som sagt hitta några till. |
||
Svara med citat |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|