FAQ |
Kalender |
2012-10-08, 23:45 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Nån mer som haft/har problem med att man inte får provision?
En vän skulle ta ett lån så jag tala om att jag hade en sida så han körde via den. Jag sitter brevid och allt är som det ska men när lånet godkänds så finns inget provision på Adtraction kontot? Sen idag så görs en till låneansökan som godkänds men ingen provision finns på kontot?!?! Det är inget fel på länkarna eftersom den räknar klicks... /Dennis |
|||
Svara med citat |
2012-10-09, 00:13 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det finns inget nätverk i detta land som är så pålitligt som Adtraction.
Jag har kört dem från start och det har fungerat klanderfritt. Varför inte kasta iväg ett mail till dem och kolla vari felet ligger? De svarar ju snabbare än man hinner blinka. |
||
Svara med citat |
2012-10-09, 01:05 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Har mailat med dom och får som svar att personer har klickat på mina länkar men att ingen ansökan har gjorts fast jag har suttit brevid. Och även på det andra lånet som gjordes från min dator gav ingen provision :/ |
|||
Svara med citat |
2012-10-09, 02:35 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har aldrig haft några som helst problem under mina år som publisher åt Adtraction och jag tror inte att du behöver vara orolig för att bli lurad, det är ett av de bättre affiliatenätverken i Sverige enligt mig iaf.
Däremot så har man ju hört om annonsörer inom lånekategorin som inte tar så väl hand om sina affiliates både en och två gånger innan. |
||
Svara med citat |
2012-10-09, 13:26 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har också endast goda erfarenheter av Adtraction. Kan det vara så att en cookie ligger från en annan affiliatesida?
|
|||
Svara med citat |
2012-10-09, 13:41 | #6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Adtraction har strulat en gång för mig men då påtalade jag det och fick mycket bra support och ersättning för inkomstbortfallet.
|
||
Svara med citat |
2012-10-09, 15:53 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Själv har jag aldrig haft problem med Adtraction, enkel UI och snabb support. har du varit in på några konkurrenter kanske och släpat med deras cookie kanske?
|
|||
Svara med citat |
2012-10-09, 17:18 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
Det har nu löst sig
|
|||
Svara med citat |