FAQ |
Kalender |
2013-10-16, 20:51 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Loopias Supersupport :-(
33 min i telefonkö !!! Det är ju ett skämt ! |
|||
Svara med citat |
2013-10-16, 21:49 | #2 | ||
|
|||
Banned
|
Och vart vill du komma?? Ännu en idiotisk tråd...
|
||
Svara med citat |
2013-10-16, 21:56 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
WN har blivit ett stort klagoplank!
|
|||
Svara med citat |
2013-10-16, 22:00 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Loopia har väl inte haft några problem idag som motiverar så lång väntetid? Det är väl kanske möjligt att det var kunder som pratade väldigt länge, men då borde ju någon annan kunna hoppa in och ta telefonen.
Vart vill du komma? Det var faktiskt ett ännu mer idiotiskt inlägg... Det har varit lite tråkig ton i flera av dina inlägg på sistone. |
|||
Svara med citat |
2013-10-17, 00:00 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kommer ihåg när Loopia var ny, grundaren Sam brukade ge toppen telefon support hela tiden, inte undra på att han lyckades.
|
||
Svara med citat |
2013-10-17, 00:41 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Beklagar Aelander att du fick vänta på svar idag. Givetvis så ska vår support ha hög tillgänglighet oavsett kontaktväg in till oss och i det här fallet så har vi brustit i vår ambitionsnivå. Vid köbildningar som dessvärre kan uppstå i telefon så erbjuder vi dig som kund att bli uppringd istället. Ditt samtal köas då som vanligt men istället för att du behöver vänta i telefonen så ringer vi upp dig. Du kan även direkt på vår webbsida ange ditt telefonnummer så ringer vi upp dig när det blir din plats i kön. Jag hoppas att du iaf fick ditt ärende löst av supporten när du kom fram och har du några följdfrågor eller generella frågor om vårt supportkoncept och arbetsmetoder så går det givetvis bra att skicka pm här på wn så ska jag svara på dessa. Mvh Daniel Ö Loopia AB
|
||
Svara med citat |
2013-10-17, 00:59 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sluta särskriv och använd punkt oftare!
|
|||
Svara med citat |
2013-10-17, 21:52 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Känns inte lite oseriöst att klaga på ett webbhotell när du driver ett sådant själv? Inget webbhotell i Loopias storlek (eller något annat företag i vilken bransch som helst för den delen) kan hålla en helt jämn supporttid. Ibland kan man få svar på en minut, andra gånger kan belastningen vara högre. Jämför med en akutmottagning på sjukhuset. Självklart kan man inte bemanna utifrån värsta tänkbara scenario. Det borde nog även du inse? Nu var det här knappast en riktigt dålig dag för Loopia men ingen här vet varför samtalet dröjde utom Loopia själva så det går knappast att dra några slutsatser utifrån en kund.
Det bör väl återigen påpekas att ITisGood.se i praktiken för City Networks talan. Jag vet att varken du eller City Network anser det men i servertråden uttalade du dig precis som om du vore direkt anställd där. Kan inte ni som arbetar på eller för webbhotell sluta kasta skit på varandra så blir det lite trevligare för alla?
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-10-17 klockan 22:00 |
||
Svara med citat |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|