Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Citat:
Ursprungligen postat av Spindel
Förstår inte riktigt nyhetsvärdet. Om jag skapar en wiki, kan jag skriva en nyhet om det då? Eller be Brazzan för att slippa "egen reklam"?
|
Vaknat på golvet? Nyhetsvärdet består främst i hur många som har intresse av nyheten. Rör det ett större företag med många kunder så är det en betydligt mer relevant nyhet än om du skapar en wiki för ditt eget företag med typ två kunder på WN.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Alto
Citat:
Förstår inte riktigt nyhetsvärdet. Om jag skapar en wiki, kan jag skriva en nyhet om det då? Eller be Brazzan för att slippa "egen reklam"?
|
Galet vad mycket bittra medlemmar vi här på wn.
|
Citat:
Ursprungligen postat av Brazzan
Citat:
|
Ja du... jag tyckte det var en intressant nyhet i alla fall. Låta sina kunder och andra påverka sin support är väl ganska "nytt"... jag har inte sett det i Sverige innan i alla fall.
Detta bidrar ju till en bättre support om killarna på Binero kan hålla wikin fri från skräpinlägg.
Sen vet jag inte om du menar att Binero sagt till mig att skapa detta inlägget? Eller om jag skriver detta för egenreklam? Vilket som... det är så långt från sanningen man kan komma.
|
Vänta lite nu... Är inte detta ett forum för Webmasters? Är det då lämpligt att skriva om sådant som lämpar sig bäst i ett nyhetsbrev för Binero-kunder?
"Binero har skaffat en Wiki" ser jag därmed inte som något som bör publiceras bland Nyheter på WN. Binero har väl ett nyhetsbrev dessutom som de, lagligt, kan skicka ut till sina kunder om wiki:n?